Svettigt värre

Dagen idsg har jag spenderat 95% av tiden i vårt soffhörn med en supervarm kille i knät, helst liggandes på mig.
I morse var det ju lite mysigt men framåt eftermiddagen blev jag ganska så rastlös av att inte få röra mig. Så fort jag försökte lägga honom på soffan eller i Bellas famn så vart det högljudda febriga protester och det har i alla fall mitt hjärta svårt att motstå. Pappan dög inte heller när han kom hem. Han klättrade gnällandes över till mig igen. Detta är mammas kille, inget snack om saken.

Febern har legat mellan 39 o 40 hela
dagen. Alvedon hjälper ungefär lika bra som vitaminer. Ipren måste det vara eller båda. Jag har blandat. Annars går inte febern ner ordentligt. Trots både alvedon och ipren så har han mest velat ligga på min stenhårda mage med en vild bebis i. Sannerligen oskönt och så jäkla varmt så jag trott jag ska flyta bort.

Nu har jag äntligen fått gå och lägga mig. Ligger och njuter av att frysa utan täcket :)
Imorgon hoppas jag på en pigg kille igen. Bella var förresten pigg idag äntligen.
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0