Isabelle och Adrian

Adrian avgudar sin storasyster, och hon honom med. När Isabelle och Linus komner hem efter en vecka borta så blir han helt överlycklig över att se dem.

Just kontakten mellan Bella och Adrian verkar vara speciell. Han kryper mer än gärna upp i hennes famn och myser. Pillar i hennes hår precis som han gör i mitt. Gör han illa sig och blir ledsen så går han ofta lika gärna till henne och söker tröst som till mig eller Jimmy. Han ser upp till henne väldigt mycket, det märks.
Jag hoppas det håller i sig även när de blir äldre. Bella är nog en av de mest överbeskyddande systrarna som man kan finna. Hon är ju mer än 8, 5 år äldre så hos henne (och hos Linus) kommer han nog kunna finna mycket stöd i livet.





Jag är väldigt stolt över min dotter faktiskt. Hon är oerhört duktig med sin lillebror.

Sen att hon och Linus för tillfället klarar av 5 minuter i samma rum innan de ryker ihop, det är en helt annan historia :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad fint du skriver, jag blev helt tårögd,haha! :) Vad härligt ändå.. Bella verkar vara en superfin tjej!

2013-01-02 @ 12:40:50
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Fina barnen! Jag säger som Josefin, blir alldeles tårögd av det du skriver jag med! Jag vet att Bella är en toppen tjej!
Puss & Gull!

2013-01-02 @ 18:07:06
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0