Frustrerande! !

Idag har Adrian varit lite piggare. Långt ifrån den normala killen vi är vana vid men han har i alla fall klarat sig med endast en tupplur på 2 timmar. Han orkade också med sina 2 timmar på förskolan.
Jag pratade med bvc i morse och sköterskan trodde han ev hade något i kroppen som inte brutit ut. Var han inte piggare idag på em skulle vi ta ett crp. Men nu är han ju piggare och dessutom ganska duktigt snorig så jag hoppas att det är detta han känt av.

Tanken var att Jimmy skulle gå med honom till dagis idag men han ligger med över 39 graders feber så mina 2 timmar ensam som jag sett fram emot i flera dagar fick jag känna mig blåst på. ;) Jag hoppas att han kan gå med honom på måndag istället för Adrian behöver inse att pappa också är en trygghet i livet. Lika mycket som mamma.

Jimmys tur att vara sjuk nu tydligen. Hosta, hög feber, snorig och ont i kroppen. Tycker synd om honom. Han klagar i princip aldrig över sitt mående men idag har han gjort det någon enstaka gång, och jag förstår honom. Han sa att han ville göra som Linus gjorde i söndags när jag tog feber på honom och sen sa att han var sjuk. Han ville nämligen inte erkänna att han mådde dåligt och gick in på rummet och började störtgrina och skrek "jag vill inte vara sjuk" ;)
Nu har alla varit sjuka utom jag. Undrar om jag ska klara mig? Jag kan tycka att denna graviditet är mer än nog för mitt mående just nu så jag hoppas jag slipper och att vi alla får vara friska länge när detta är över.


Kommentarer
Postat av: Carola

Håller tummarna att du klarar dig, att Adrian unte blir mer hängig & blir sitt vanliga jag & att Jimmy blir frisk igen snart!
Hoppas vi kan ses snart.. Det var ju inte igår om man säger så..
Stor kram!

2013-01-18 @ 09:48:38
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0