Foglossning

Jag är inte så flitig skribent just nu. Det ända som kretsar i mitt huvud är Aj.. Aj.. Aj.. suck.. stön.. Det känns som att jag kan bespara bloggen det.  
Jag har sån jävla foglossning. Haft problem med alla fyra barnen men den här tar priset vill jag lova. Jag vill så mycket mer än jag klarar av och det är väldigt frustrerande. Känner mig som en värdelös mamma till Adrian.
Igår hade jag en "bra" dag. Ont sådär som jag har hela tiden numera men ändå så att jag kunde hantera det. Tänkte att om det var någon dag jag skulle försöka avverka Bellas födelsedagspresenter så var det då så vi tog oss ut till Erikslund. Efter 1 timmes vankande var jag gråtfärdig och det var bara att åka hem. Ett litet paket var avklarat och hur jag ska få till resten vet jag inte. Vet inte ens vad vi ska köpa så det var ju bra med det. Det blir nätshopping. Men fortfarande har jag ett problem. Vad ska jag köpa? En 10-årig tjej leker inte direkt med leksaker längre. Böcker och kläder är det enda hon har sagt.
 
Sååå ont hade jag när vi kom hem. På kvällen kunde jag inte gå utan att skrika rätt ut då det kändes som att jag fick en spik eller liknande inbankat bak i bäckenet och benen vek sig. Blygdbenet det värker hela tiden.
Imorgon har jag tid hos en sjukgymnast och jag hoppas att hon kan hjälpa mig att på något vis lindra. Jag känner mig oförmögen att ta hand om Adrian men måste ju när Jimmy jobbar. När det gör som ondast så är bara att gå ner i källaren en utmaning. Detta är skit! Lite drygt 9 veckor kvar och det lär ju inte bli bättre.
 
Om en vecka börjar Adrian på dagis. Grämer mig för inskolningen också när jag har såhär ont. Men får härda ut helt enkelt. Jag börjar fundera lite på om när man ska höra något angående inskolningstider och dylikt. Vet att de pratade om att vi skulle bli inbjudna på ett informationsmöte kvällstid innan inskolningen börjar men det har vi inte hört ett ljud om Kan ju tycka att det börjar bli lite tight om tid och kort varsel om vi ska gå på möte i veckan.. Ger det till på onsdag och sen ringer jag och hör vad som händer. Eller inte händer rättare sagt. Det har ju varit mycket röda dagar och så nu.
Häromdagen beställde jag nappar på www.namnnappen.se så att de vet vilken som är Adrians utan att vi ska behöva märka den också. De brukar ju ha en napp som alltid ligger på förskolan. Såhär fina blev de:
 
En till dagis och två till hemma :)
Undrar dock varför jag valde så tråkiga färger?
 
Nu ska Bella baka chokladbollar till sitt kalas och hon river i köket så jag bör nog gå och peka med hela handen känner jag. Inte en ingrediens hon inte frågat vart den är än och alla står i samma skåp. ;-) Dessutom hjälper Adrian till. Jimmy är och storhandlar.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Fy bubblan känner jag när jag läser detta! Lider med dig nåt så grymt babe!
Spännande att Fisen börjar på dagis! :) förstår även att det är vemodigt, men han kommer ha så kul & röja som bara den! :)

Vi ses på fredag! Längtar såååå! Puss!

Svar: Längtar också :D Puss!!
Camilla Dahlstedt

2013-01-07 @ 19:31:46
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Emelie

Funderar också på köpa namnnappar, kom
Dom fort?

Kom till mig på jobbet och köp påslakan till henne :D

Svar: Jag tror att jag beställtde napparna i onsdags, och de kom igår så 2-3 arbetsdagar stämmer nog ganska bra.
Påslakan.. ja det kanske vore nåt. Jag försöker fortfarande luska med henne. Man vill ju hitta det där perfekta liksom :D
Camilla Dahlstedt

2013-01-08 @ 14:32:50
URL: http://Empolie.blogg.se
Postat av: jessica

Jag trodde att jag hade foglossning, men det höll i sig flera månader efter förlossningen och det visade sig vara snett bäcken.kiropraktorn som knäckte mig rak igen hade kunnat fixa det redan under graviditeten. Om du orkar åka till hallsta så rekomenderar jag verkligen honom. Han är sjukgymnast också och det kostar bara 100 kr. Johan hellström rehabteknik
Håller tumarna för att du blir bättre, lider med dig!

Svar: Jag var hos en sjukgymnast idag och det första hon kollade var om jag hade snett bäcken och det tyckte hon inte att jag hade. Men samtidigt så fick jag inte mycket mer hjälp än några övningar att göra så jag kanske får prova ringa denna herre om det inte hjälper med övningarna.. vilket jag betvivlar.
Är det Jessica Westerberg förresten? :)
Camilla Dahlstedt

2013-01-08 @ 15:31:38
Postat av: jessica westerberg

japp westerberg :-) den här herren räddade mitt liv haha jag kunde knappt gå för några veckor sen, efter 2 knäckningar försvann all smärta. Han är min idol just nu :-) lycka till!

Svar: Tack :)
Camilla Dahlstedt

2013-01-08 @ 16:31:35
Postat av: Emelie

Finns många "killiga" med angry birds och fotbollslag men inte så mycket till tjejer, om hon inte vill ha helt "vanliga" vuxenmotiv. Eller kanske; http://www.jysk.se/4/58/657/1260390/a/catalog-sales

Finns ett snyggt med Paul Frank också :)
Med vänlig hälsning, försäljaren

2013-01-08 @ 18:32:06
URL: http://Empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0