Sammandragningar..

Vaknade vid halv ett av en riktigt ond sammandragning. Strax därefter en till. Sen hade jag massor med oregelbundna mer och mindre onda under ca 2 timmars tid. Han bli både rädd, få kalla fötter och bli förväntansfull på en gång.
Nu är de borta och jag funderar på om jag inbillade mig allt..

I stället ligger jag med en tokvild bebis i magen. En större bebis bredvid som just kissat igenom (fått nytt på sig självklart) och vägrar sova och en snorig näsa.
Hade jag vetat detta när jag funderade på om jag skulle gå och lägga mig vid 19 igår så hade jag gjort det. Tyvärr fastnade jag framför tvn. Får sova när Adrian är på dagis om jag kan. Hoppas jag mår bra också. Nu känns det helt okej igen. Kan ju hoppas febern igår kväll var sista rycket.

Nu kom en till sammandragning igen. En kortis. Det här med förvärkar är nytt för mig. Hoppas jag slipper gå med dem i flera veckor. Magkänslan säger mig att det dröjer ett tag tills det drar igång på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Carola

Eller så är det på gång kanske.. ❤ spännande! :D

2013-02-18 @ 07:59:17
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0