Pust o flås!

Nu känns magen riktigt stor alltså. Jag kommer knappt ur soffan utan draghjälp längre. Att vända sig i sängen är en riktig kraftansträngning och slutar 9 gånger av 10 med en sammandragning.
Mina magmuskler sitter nog typ på ryggen och har förtvinat tror jag. Stackars Jimmy får bara höra stånkanden och frustanden från sin otroligt slanka fru ;)



Jag hoppas det inte drar iväg mycket mer nu. Till och med mammakläderna börjar bli för små.
Barnmorskan sa att bebisen inte kändes så stor men det ska ändå bli väldigt spännande att se vad hon väger.

Det är helt klart en upplevelse att vara gravid. Skitjobbigt men samtidigt häftigt och mysigt på nåt konstigt sätt. Fast det skitjobbiga tar helt klart överhanden just nu. Önskar jag kunde hänga över magen på Jimmy så han fick känna hur det är. Inte för att han på något sätt inte verkar förstå men så att han helt enkelt får känna hur det är. Det går liksom inte att förklara för dem, killarna.

Nu ska jag ta min hickande bebismage och sova. God natt!


Kommentarer
Postat av: Carola

FIN! ❤
Skulle vilja ses typ nyss..

2013-02-02 @ 22:49:40
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0