Måla med vattenfärg.

Adrian är så trött då jag hämtar honom på eftermiddagen. Han sover alldeles för lite på dagis vilket gör att han somnar för tidigt på kvällen. Före 18 två kvällar i rad. Sen blir det ju alldeles för tidiga mornar. I morse ville han upp kl 5. Inte ok.
Hela eftermiddagen har han gnällt, och skrikit åt allt. Mitt tålamod existerar inte ens just nu så det är skapligt drygt vill jag lova.

Idag målade vi lite med vattenfärger men det var mest kul när man fick kladda med vattnet. Han smakade på färgerna flera gånger men inte lärde han sig att det var äckligt första gången. Sötnos!




Koncentration på hög nivå!






Såhör snyggt blev det till slut.


Han försökte torka av sig färgen med en servett sen. Det gick inte så bra så det fick helt enkelt bli ett bad till killens stora glädje.

Sen var energin slut och det fick bli sängen kl 17:45. Jag ska nog lägga mig jag med. Sovit middag 2 gånger idag. Somnade bredvid Adrian men ändå när jag så trött. När jag sover så går ju tiden lite i alla fall.












Kommentarer
Postat av: Carola

Va söt han är lill fisen! Snygga blå läppar, matchar ögonen! ;)
Hoppas ni sover gott inatt, i morgon tippade jag ju på att tjejen ska komma, får se om jag har fel.. ;)
Stor kram!

2013-02-26 @ 20:47:36
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0