Lycka vore att få sova.

Ännu en natt som innebar sömnbrist. Varför kan jag inte bara sova? Inatt sov inte ens Adrian inne hos oss förrän vid 4 när Jimmy gick upp och han blev väckt.
Jag vaknade av pinknödighet runt halv ett och låg sen till halv 4 kanske. Jag är ju jättetrött så det riktigt svider i ögonen men sömnen lyser med sin frånvaro.  Adrian vaknade kl 4 av att Jimmy gick upp så då fick jag sällskap i sängen. Ett sällskap som hellre ville ligga och gnida sina fötter mot min rygg och dra sina händer igenom mitt hår, än att sova.. När vi äntligen somnat vid 5 kanske så kom Bella och klagade på huvudvärk och att hon inte hittade några näsdukar. Självklart väckte hon Adrian och man kan säga att bägaren rann över lite hos mig. Vi lyckades dock somna om efter en stund och fick sova till 7.
 
Jag orkar inte. Är så jävla trött. Förkylningen är jävlig och graviditeten jobbig. Varför kan jag inte då bara sova när jag får? Varken graviditet eller förkylning blir liksom bättre av sömnbrist. Det blir inte många positvia inlägg ifrån mig numera, jag vet men så är det.
 
Adrian är nu på förskolan och jag ska gå och vila. Han blev återigen ledsen när han insåg att jag skulle gå men jag hörde att han tystnade innan jag ens fått på mig skorna.Han blir glad när vi kommer in och kommer dit men det är just när han inser att jag ska gå som han blir ledsen. Det borde ju betyda att han trivs någorlunda i alla fall. Så skönt. Hoppas att det går lika bra som igår resten av dagen idag. 
 
Nej. Jag ska inta horisontalläge i sängen och hoppas på att få ett litet besök av John Blund. Hinner väl bara somna i så fall innan Bella kommer och väcker mig. Hon kollar på nåt skräp på netflix nu.
 
Ha en bra dag alles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0