Jag ska visst inte blogga.

Det är inte sant.. Det händer igen!! Jag ska visst inte blogga idag och det kanske är tur för jag gnäller bara ändå så.
Jag hade skrivit ett hyfsat långt inlägg. Hör hur Jimmy kommer hem ifrån sin innebandymatch. Hur han stänger dörren till bilen och i samma veva så klickar jag på publicera inlägget. Då blir det kolsvart i hela kåken. Tydligen när han kopplade in sin motorvärmare. Stabilt. Verkar som vi har nåt elfel från garaget.
 
Tänker gnälla lite i alla fall. Är rätt övertygad om att jag har bihåleinflammation. Jag har så ont och snyter ur mig något som ser radioaktivt ut. Knastrar i både ögon och öron när jag snyter mig. Imorgon ska jag ringa och försöka tjata till mig en läkartid. Hoppas de är snälla.. Jag ska orka föda barn snart. Eller egentlgien är det itne själva födandet jag oroar mig för att jag inte ska orka. Kroppen hittar nog krafter från ovan. Men jag ska orka ta hand om en liten bebis..
 
Nu vaknade Adrian. Fan vad less jag blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0