Förnimmelse av förlossning.

Mina sammandragningar fortsatte till och från på förmiddagen. Mådde jättejättekonstigt vid lunch och var nästan helt inställd på att något var på gång. Jag mådde illa. Kände mig bajsnödig så fort jag fick en sammandragning och det typ sved i magen när de kom även om de flesta inte gjorde direkt jätteont.
Jag blev så sjuukt nervös och rädd. Ville bara gråta. Samtidigt förväntansfull såklart.

Jag kände mig sjukt sugen på nåt flottigt, typ pizza så Jimmy fick åka och köpa. När han kom hem med den fick lukten mig nästan att vilja kräkas men jag åt i alla fall och efter en stund var allt som bortblåst. Så snopet och irriterande. Dumma kropp och skrämmas i onödan. Visst har jag haft några sammandragningar men inga som varit nå direkt onda.

Men något har ju hänt. Kände mig så fet igår så jag tog kort på magen.



Ja den ser ju ganska svulstig ut. Tog kort på förmiddagen igen för det känns verkligen som magen sjunkit massa under natten. Detta är 12 timmar senare..



Sjunkit en del va?! Kanske hon fixerade sig inatt. Nu får hon ta och komma. Orkar inte gå och jaga upp mig och bli så rädd om det bara ska vara falskalarm. Såhär kan det ju hålla på i veckor. Mina 3 andra förlossningar har liksom satt igång så man inte kunnat tveka om det varit skarpt läge eller inte. Dumt av den fjärde att bråka då.





Kommentarer
Postat av: Carola

Ja det kanske var en fixering hon donade med där inne..
Klart d inte ska bråka, kommer gå galant! Senast den 27/2.. ;)

Fin mage har du iaf.. När jag visade Martin utbrast han "ohhh shiit" ;)

Bebis kommer snart ska du se! Hoppas bara att du är kry då som sagt!
KRAM

2013-02-19 @ 06:26:43
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0