Ett steg fram...

2 tillbaka.

Trodde Adrian var piggare idag. Eller han var det på förmiddagen så vi tog oss ner på stan en sväng för att luncha med Linnéa. Hon hade fleecekläder vi skulle få låna som vi kan ha ligga på förskolan. Är ju bra att man inte behöver köpa allt nytt.



Hur söt är han inte? :)

När vi varit hemma en stund blev han sååå grinig och gnällig. Aldrig sett honom så. Han skrek mest hela tiden. Tårarna, snoret och salivet fullkomligt rann ur honom konstant och nu ikväll kom febern tillbaka igen. Stackars min plutt.
Jag känner mig lite stressad över att han är sjuk. Blir väl till att skola in honom på nytt sen igen. Men då får det bli så. Inte mycket att göra.

Jag har mellan nästorkningar och tröstande hunnit få lite vettiga saker gjort som hängt över mig ett tag. Har rensat, sorterat och gått igenom alla Linus gamla kläder som legat i olika kartonger o pappkassar och stoppat ner i stora plastlådor (istället för kartonger) vi köpt på ikea. Märkt upp lådorna så jag vet precis vart jag hittar rätt storlek när Adrian växer i sen. Även rensat igenom och märkt upp Adrians gamla kläder i plastlådor och stoppat in allt i strl 56 i bebisens garderob. Känns hur skönt som helst.
Har även en proppfull sopsäck med gamla kläder från Bella som typ börjar vid 104 upp till 146 eller nåt sånt. Dröjer ju en evighet tills Lillasyster kan ha de grejerna och är nog inte mycket Adrian och Linus kan ärva så jag vet inte hur jag ska strukturera upp de kläderna. Det blir mitt nästa projekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0