Dumma dumma kropp!!

Inatt har jag haft molande mensvärk till och från hela natten. Vid halv sex vaknade Adrian och då fick jag flera riktigt onda sammandragningar eller förvärkar eller vad man nu vill kalla det. Var även upp på toa och hade rännskita precis så som Bellas förlossning började. Ursäkta detaljerna men är man pryd borde man veta bättre än att läsa här. ;) I alla fall så fick jag känslan av att nu är det nog på riktigt. Min magkänsla borde jag veta bättre än att lita på. Långnäsa igen. Jag gick och la mig i sängen med en Adrian som fortfarande var jättetrött. Vi somnade och nu känner jag nada. Inte ett dugg.Jag blir så jäkla besviken. Sluta luras dumma dumma kropp! ! Risken är väl att när det väl sätter igång går det riktigt fort och denna vecka och jag ensam hemma med Adrian på eftermiddagar och kvällar då Jimmy jobbar kväll. Lite halvstressande. Jimmy är ju inte hemma från jobbet på 5 minuter direkt och mamma bor inte nästgårds heller. Men men. Der är dumt att måla fan på väggen. Förlossningen kanske tar flera dygn.
Mormor hade fel :) Nu får vi se om Carola, Bella och Micke får rätt då. 3 gissningar på onsdag alltså. Det är ju Bf enligt sista mensen.
 
Mamma/Mormor: 24/2 - 3475 g, 50 cm
Carola: 27/2 - 4010 g
Micke/Morbror: 27/2
Isabelle: 27/2
Dennis: 28/2
Jimmy: 28/2 - 4100 g, 49 cm
Sofia: 1/3 - 3715 g, 50 cm
Erika: 3/3 - 3403 g, 50 cm
Jag: 4/3 - 3890 g, 50 cm
Rosanna: 6/3 - 3640 g, 52 cm
Emelie: 6/3 - 3645 g, 51 cm
Linnea: 8/3 - 4050 g,

Kommentarer
Postat av: Carola

Det verkar ju inte omöjligt att vi har rätt babe! :) wiie va spännande! Hoppas hon kommer snart så du kan få tillbaka din kropp! ❤

2013-02-25 @ 10:05:35
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0