1 får, 2 får, 3 får

45 får, 46 får.... 319 får.. Jag kan inte sova!!
Är så trött på dessa timmar vareviga natt som jag ligger vaken, otroligt trött men att sova går inte. Gick och la mig ca 20:30 igår. Somnade på stört. Sen efter att jag för andra gången var på toa runt midnatt har John Blund lyst med sin frånvaro.

Idag/igår har vi varit hos mina föräldrar och ätit palt. Hur gott som helst. Var nog säkert en 5-6 år sen minst sedan sist när farfar var pigg och orkade göra. Adrian älskade det. Han hade först ätit en halv 15 månaders burk med barnmat sedan ca en timme senare en palt. Bara tröck i sig och soprent på tallriken blev det. Duktig kille. :) Jimmy han vägrade ens smaka för det hade han minsann ätit förut och det var skitäckligt. Smaken är som baken - delad! Att det finns många olika sorter och sätt att äta på spelade ingen roll. Det är ju i princip bara potatis. Vi har fläsket på sidan.

Om man skulle göra ett nytt försök att slå igen de blå kanske. Låt mig få sova nu tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0