Lekparken.

Jag måste erkänna att vi är ganska dåliga på att gå till lekparker med Adrian. Ute är vi massor. Flera timmar om dagen om inte regnet vräker ner, men mest hemma i trädgården eller hos någon granne och pysslar lite. Adrian älskar att vara ute. Han skulle förmodligen kunna bo ute om han fick ;)

Igår på förmiddagen gick vi i alla fall iväg till en stor fin lekpark vi har här i skultuna en bit bort. Tyvärr är det rätt ont om dem här och här i närheten är det bara kassa och slitna tycker jag. Antar att det är därför vi sällan tar oss iväg.

Adrian blev fullkomligt lyrisk när vi kom fram. Han sprang runt som en yr höna och skrek "Mamma!! Titta" tusentals gånger. Det är hans standarduttryck förutom Ninnie och NEJ!



Weee, åka kana är så kul.






Vi får nog ta oss iväg oftare helt enkelt. På måndag ska jag träffa Marina och hennes pojkar där. Alltid trevligt med vuxet sällskap också.












Kommentarer
Postat av: Carola

Åh kul att du börjat blogga igen! 😄 Fina Adrian!
Vi har inte heller överdrivet med lekplatser hos oss. Brukar gå till dagis på helgerna isf. 😃
Kramar

2013-09-01 @ 09:02:52
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Rosanna

åhh lycklig kille:) såå fina bilder, å vad kul med lekparken, i början var jag inte heller så ofta faktiskt, men nu har vi en stor å fin lekpark :)

2013-09-09 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0