Skit - Telia

Jag blir tokig! I förrgår låg bredband, telefoni och tv nere i princip hela dagen.
Idag satt jag och skulle se nyheter när bilden plötsligt fryser och vi kör samma vända igen. Jag saknar den gamla goda tiden när vi bodde i lägenget och körde på antennkabel och dessutom kunde se tv i flera rum samtidigt utan att betala hundratals kronor extra. Tur att jag har tele2 på mobilen. Dagens i-landsproblem.

Så vad göra idag, Öppna är stängt. De stora är i skolan. Det är fuktigt och äckligt ute så jag har ingen lust att gå ut. Ingen tv inne. Ingen jag känner är hemma. Blä vilken tråkig dag!

Kommentarer
Postat av: Carola

Fy bubblan!! Synd att jag jobbar, annars hade vi kunnat luncha babe! Hoppas dagen löper på & att den blir något så när bra! Puss & kram

2012-09-19 @ 11:00:22
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0