Adrian 1 år.

Igår fyllde vår lillfis ett helt år. Det är helt galet. Känns som igår han kom till oss samtidigt som det är svårt att föreställa sig att man har haft ett liv innan han föddes.
 
Gårdagen blev lugn med bara jag, Jimmy och födelsedagsbarnet. Kalas blir det imorgon lördag istället. Men några presenter fick han dock även om han inte brydde sig det minsta. Ärligt talat så hade vi inte köpt så mycket heller då vi sticker till Ullared i början på oktober och det är bättre att spara lite pengar tills dess.
 
Han fick en skitsöt smurfpyjamas i strl 74/80 som är totalt gigantisk på honom. Under natten så hade byxorna åkt av och satt inte blöjan på rumpan skulle byxorna trilla ner så fort han stod upp. Min lilla smal-fis.
 
Ge hit kameran morsan!!
 

 

Vad är detta?
 

Ja, den här prylen var väl kul i 5 minuter sen hade han klurat ut hur man gjorde.
 
Han fick även en alldeles egen fotölj modell mini. Adrian har ju kunnat gå i 2,5 månad nu men tack och lov så har han ännu inte kommit på hur man klättrar så fotöljen kommer han inte upp i själv. Men när vi satte honom i den så såg han så nöjd ut så.
 
Imorgon blir det kalas som sagt. Jag har ont i halsen och känner mig halvrisig men det är väl bara att bita ihop. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0