När man inte gör det man bör.

Jag skulle behöva en rejäl spark i häcken för att komma igång och göra något på dagarna tror jag. Jag är så jäkla omotiverad. Igår fick stackars Adrian inte ens komma utanför dörren för jag bara orkade inte. Inte för att jag var trött men nej, men bara lat och bekväm kanske. Tänkte gå till Öppna Förskolan men (som vanligt känns det som) så fick de för sig att ha stängt fast det skulle vara öppet.
Att gå ut och gå känns inge spännande heller när bäckenet värker.
 
Imorgon är det bestämt sedan en månad ca att jag, Bella och Jimmy ska åka ner till Ullared och shoppa lite. Vi åker inatt/tidigt imorgon bitti och jag är så puckad så jag känner bara att Nej, jag har fan ingen lust. Men jag kan inte ställa in för det ska bli skönt att komma iväg och Bella längtar som en tok.
Kära mor kommer hit och sover här inatt och ska vara med Adrian imorgon. Säkert därför jag känner mig lite orolig. Jag litar ju på henne såklart och vet att hon klarar av det men han är ju så mammig så jag hoppas att hon slipper skrik och panik hela dagen. Linus ska åka till sin far ikväll. Han har längtat massa efter pappa den här veckan så det blir skönt för honom.
Sen ser jag väl såklart inte fram emot att åka en jäkla massa mil och gå i affär en hel dag när jag mina fogar bråkar och jag blir kissnödig en gång i kvarten.. Hoppas bara vi slipper trängas med en miljon människor men jag tror inte det. Vi har varit där 2 gånger förut och har vi haft jättetur. Inga köer och ingen trängsel. Men jag vet inte om vi har åkt en lördag förut? Jo, det har vi nog. I mitten av mars. Men det är i alla fall inte första helgen efter lön och julklappshysterin borde väl kanske inte ha börjat riktigt än. Det visar sig.
 
Just nu sover Adrian. När han vaknar måste vi ta oss emot maxi och handla lite grejer så de klarar sig imorgon och kanske även lite så vi får med oss någon matsäck.
Behöver även städa och plocka lite här hemma men ja, jag sitter ju här. Borde i alla fall klä på mig innan Adrian vaknar och fräscha till mig. Omöjligt att göra saker i badrummet när han är med. Han satsar på att bli toalettdykare tror jag..
 
Nej, hur vore det om jag tog tag i påklädningen i alla fall. Kanske inte så snyggt att åka till maxi i lila urtvättade plyschbyxor och nattlinne utan bh under. Jag är heet! :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad roligt! Jag ska till Ullared nästa månad, lär kanske vara lite mer stress då..usch! Men jag förstår dig, gravid och ont..man orkar bara inte. Den där" jag har ingen lust" upplevde jag många gånger :) Elias är också hopplös när jag i badrummet.. ska rota vid toan och riva runt, stress stress!

2012-10-05 @ 10:20:29
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Åh va kul att åka till Ullared! Jag har aldrig vart där! Hoppas ni hittar massa kul! :) kul för Bella! :)
Går säkert bra för din mamma & lill fisen! :)
KRAM

2012-10-05 @ 22:49:11
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0