Jobbat

Jobbat har jag. Min chef vabade men det löste sig ändå. Jag fick vara på den avdelningen jag var under hela Adrians graviditet. Jag har stått upp precis hela dagen och lappat pallar på hårt betonggolv i skyddsskor. Behöver jag säga aj!? En dag kvar sen får jag vila igen. Får vara på samma ställe imorgon men då hoppas jag att jag får sitta lite i alla fall :)Bella har varit hos doktorn på förmiddagen. Hon äter numera penicillin emot halsfluss. Hoppas att hon behåller den för sig själv för det är den mest fruktansvärda sjukdom jag haft (förutom gallsten) och jag vill inte bli smittad. 100 gånger hellre har jag magsjuka. Men alla kanske inte får lika ont för Bella har inte gnällt lika mycket som jag gör när jag har det ;)Nu ska jag sova med min brännheta vetekudde över häcken så jag orkar med morgondagen. Liten röjer i magen. Idag har jag sett sparkarna utifrån. Någon börjar bli stor. ♡ God natt!

Kommentarer
Postat av: Carola

Uh stackars Bella!! Hoppas verkligen att ni andra klarar er & att Bella snart blir kry!

Mysigt med buffar! Ses snart hoppas jag! Vi tänkte ev. Testa leos lekland på fredag, nåt ni vill hänga med på? Kraam ❤

2012-10-15 @ 21:48:48
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0