Uttråkad!!

Fyy vad jag är uttråkad. Jag vill göra nåt kul men vad skulle det vara!? Kan ju för fan knappt gå på en promenad ju utan att det känns som magen ska trilla ut. Detta kommer bli en lååång vinter.
November är en lång och tråkig månad. December brukar gå rätt fort för då får man börja julpynta och förbereda inför julen. Längtar. Slippa detta mörker. Januari och Februari är också långa tråkiga och mörka månader. Alla dessa månader ska gå innan det är dags för förlossning. Men förhoppningsvis vill hon ut i slutet på februari men det är absolut inget jag tänker räkna med.
 
Det är så tomt och tråkigt hemma dessa veckor när bara Adrian är hemma. Det är en helt annan stämning i huset. Så tyst liksom även om Adrian såklart röjer runt på sitt sätt. Usch. Jag saknar mina fina ungar.
Jimmy ligger i skrivandets stund och sover. Också jätteroligt. Han har ont i huvudet och när han har ont i huvudet så sover han. Skiter i allt annat. Tänk om jag skulle börja göra detsamma varje gång jag har ont i huvudet. Skulle aldrig gå. Adrian är så mammig så han skulle aldrig ens låta mig vara i fred. Han skulle stå vid dörren och skrika om han visste att jag var där. Jimmy struntar han fullständigt i.
 
Tycker synd om Adrian. Känns som att han har jordens tråkigaste mamma. Jag tänkte gå till öppna idag med men han fick åka till maxi istället och när vi kom hem så somnade han sen blev det för sent. Ingen idé att gå till någon lekpark heller då de av någon anledning plockat bort alla gungor inför vintern här i Skultuna. Jag fattar inte varför. Man kan väl gunga fast det är vinter?
 
Det blev ett väldigt positivt inlägg det här.
Imorgon funderar jag på att åka till badhuset. Kan ju hoppas att Jimmy är piggare så han vill följa med. Så får Adrian göra nåt kul. Egentligen finns det ju ingen tanke som lockar mindre än att visa mig i bikini just nu men vafan.. Det bjuder jag på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0