Fredagkväll

I kväll somnade jag med Adrian kl 19 ungefär. Vaknade till några gånger och min tanke var att se x-factor. Hade gjort popcorn och allt men det lockade mer att ligga kvar i sängen så vid 21 gick jag upp och släckte och hämtade in min kudde till Adrians säng. Mycket skönt! Han har sovit jätteoroligt sedan han var sjuk förra veckan och helt kry har han inte heller varit idag. Kändes varm i natt och så grinig, så grinig så hälften vore nog. Lite förkyld är han och jäklar vad förbannad han blir när näsan korkar igen.



Jag är inte heller helt pigg. Har känt mig lite vagt illamående till och från idag. Gått och oroat mig över magsjuka men jag tror nog mer på magkatarr. Anledningen till att jag vaknade när jag somnat var att jag hade jordens halsbränna. Då hade jag inte tryckt i mig massa onyttigheter. Det var nog tur att jag somnade ifrån popcornen ; ) I alla fall så hade jag då även jätteont i mellangärdet som strålade bak i ryggen. Googlade på magkatarr och mina symptom stämmer in bra. Bland annat att jag gått och smårapat hela dagen, ont som kan stråla bak i ryggen, halsbränna osv. Imorgon blir det till att köpa omeprazol.

När Jimmy kom hem smög jag över till vår säng och här hann jag ligga i 10 minuter innan Adrian skulle efter och nåde den som trodde att Jimmy skulle få ligga bredvid honom i hans rum. Suck..
Undrar hur mycket jag kommer sova i natt. Jag är ganska pigg nu. Inte alltid så smart att lägga sig för tidigt. Det resulterar väl i att jag är död i morgon bitti i alla fall. Men då är det lördag och Jimmy är ledig.

Idag gick jag in i vecka 26 på graviditeten och i morse kände jag hicka för första gången. Så gulliga små duttar i magen. Adrian hickade jämt och ständigt och var aldrig still. Det verkar som att Fialotta i magen tar efter sin storebror för hon röjer på som tusan och har hickat massa idag.


Kommentarer
Postat av: Carola

Mysigt med hickande bebis! Hoppas Adrian inte blir sjuk igen, lilla fisen! Va söt bild på honom! :)
Hoppas även att illamåendet ger sig!
Stor kram & ha en fin lördag! Vi ska på julklappsjakt på erikslund! :)

2012-11-24 @ 09:15:06
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0