Fredag

Då var det fredag igen. Hade inga planer alls för dagen förutom att Adrian behövde aktiveras på ett eller annat sätt.

Det blev att vi hamnade hos Linnea. Hon behövde skjuts för att hämta sin bil på verkstan och jag sa att jag kunde skjutsa om vi fick våldgästa henne ett tag före eller efter en stund då.
Adrian var så nöjd där så. Massa nya saker att undersöka och leka med men han var nog i smärre chock över ljudnivån. Haha! En snart 4-åring, en drygt 1, 5 år och en 4 månaders bebis. Han är inte van med sånt liv hemma. Bara att vänja sig. :)
Han däckade så sött i bilen på vägen hem.


Så söt Fis!

Annars har vi inte gjort mycket. Busat lite och idag har lillkillen för första gången tittat på tv en längre stund. I morse satt han faschinerat och tittade på tv-shop där de gjorde reklam för en stekpanna. När jag satte på Mumintrollen på Barnkanalen istället så klättrade han ner från soffan så var det färdigtittat.



Han ser så pluttig ut när han sitter i soffan.

Vi hade lite mys tillsammans också framför Tv:n på kvällen.



Lika bra att passa på medan man kan.

Nu ska jag sova. Galet trött och har en handled som värker som tusan. Vet inte vad jag gjort men tom att torka Adrian i rumpan med en våtservett gör jätteont. Stabilt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0