Allergi?

Undrar om jag är allergisk emot något. Har kännt att det svidit en del på underarmen idag men inte reflekterat så mycket över det förrän jag upptäckte att det sved på andra armen också och såg hur de såg ut.
Alldeles rödflammiga är de med vad som ser ut att vara ett rivsår i och jag har inte rivit mig vad jag kan minnas. Det är inte det som svider heller utan det rödflammiga. Upptäckte nu när jag tog på nattkläder att sidfläsket ser likadant ut. Undrar vad det är. Sannerligen oskönt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är inte så att du är torr då? Jag har fått så på sidorna av magen jag med men det hjälper om man smörjer in med hudkräm/olja. Kan ju vara värt att testa :)

2012-11-08 @ 22:49:34
URL: http://erikanaslund.blogg.se/
Postat av: Carola

Jag hade exakt det där när jag var gravid med Noel. Va hos husläkaren som sa att det var hormoner.. Men smörj med lotion eller olja som föregående skrev, så slipper du kanske iaf sveda!
Puss & Gull

2012-11-09 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0