100 dagar

Idag är det exakt 100 dagar till beräknad födelse. Förhoppningsvis behöver vi inte vänta så länge. 90 eller nåt blir bra :)



Undrar om alla killar är som min man eller om Jimmy bara är allmänt ointressread. Tror inte han har en aning om hur långt gången jag är eller hur långt vi har kvar. Idag så jag till honom att idag är det 100 dagar kvar och då säger han "Åh.. tack för infon" med en ton som att jag just hade berättat om nåt så ointressant som att jag petat ut en gigantiskt snorkråka eller liknande. Liite entusiasm vore det kul om han visade.

Idag har jag inte lika ont efter jobbet. Jag satt ner och körde truck hela dagen och det gick helt ok men tyvärr kan jag inte räkna med att vara på den avdelningen jämt. Finns det inget behov kan de ju inte ta in personal som kostar pengar i onödan.
Igår dammsög jag hela dagen på lagret med en dammsugare med alldeles för kort rör så jag fick stå böjd framåt hela dagen vilket inte lär vara någon höjdare för ryggen även om man inte är gravid och har foglossning.
Helgen ska jag inte jobba som planerat för det finns inget för mig att göra. Så jag får ta föräldrarledigt och så hoppar Jimmy in och jobbar som vanligt istället. Hur det blir nästa vecka vete gudarna..

Kommentarer
Postat av: Erika

Kanske är det så att killarna inte håller räkningen just för att det inte är lika jobbigt för dom, dom slipper ju bära runt på magen :p Daniel har nog koll på månader kvar men inte mer än så :)

Svar: Mycket möjligt. Tänk om man kunde hänga över magen efter halva tiden :)
Camilla Dahlstedt

2012-11-27 @ 20:41:14
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0