Tröttsamt.

Ikväll har jag legat i 55 minuter i sovrummet för att försöka få Adrian att somna. Han hade inga planer på det tydligen trots att han var jättetrött. När jag äntligen lyckades och smög ut i vardagsrummet så hör jag ett illvrål och karusellen börjar om.. Jag kan ju bli tokig för mindre!! :)
Jag gav upp. Nu springer han i sin gåstol här.

Idag har vi babysimmat för sista gången. Rätt skönt faktiskt tycker jag. Det började kännas mer jobbigt än roligt att åka iväg på en bestämd tid en bestämd dag i veckan. Nu kan vi se till att åka iväg då och då när vi själva vill istället. Nu har vi gått 2 kurser och kommer inte att gå någon mer. Jag har gått 2 kurser med de andra 2 barnen också.

På eftermiddagen var jag på utvecklingssamtal med Bella i skolan. Hon är duktig i skolan min tjej. Klarar sina mål med bravur. Duktig på att läsa och skriva. Duktig i matte, förmodligen snart bättre än mig då jag är kass. Med henne har vi ingenting att oroa oss för när det gäller skolgången i alla fall.
Hon berättade även för sin far och sin fröken att hon vill byta skola ut  hit till Skultuna. Hennes pappa bor ju också här så jag hoppas att hon kan få göra det. Tyvärr är jag inte ensam om att besluta det.

Men gud så sött. Min plutt somnade i gåstolen så nu ligger han i sängen. Tyckte han blev lite tyst och still. Tröttheten vinner till slut, lille vän ♥


Hur söt får man bli?


Kommentarer
Postat av: Carola

Vilken söt plutt!! Inte lätt att vara trött & envis. ;)

Duktiga Bella! Roligt att det går så bra för henne! Matte är inte min starka sida heller.. Hur ska man kunna sitta med barnen när man själv har noll intresse, tur min bättre hälft har det! :)



Tack för kommentaren i min blogg. Tyvärr (om man nu säger så) så sågs vi väldigt ofta när dom bodde här & då hjälper det inte att tänka så. Men men.. Får ta att jag saknar & hoppas vi ses snart igen!



Absolut kan vi bättra oss, sånt kan ju bara bli bättre! Lite svårt när jag jobbar så mycket & tiden räcker inte alltid till.. Du är alltid välkommen hem till mig iaf babe, vi kan väl höras på luren snart? Stooor kram!

2012-05-08 @ 12:19:49
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Emp

Hahaha Gud vad sött!

2012-05-08 @ 17:23:53
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men åååh vad gulligt!!

2012-05-09 @ 10:11:04
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0