Tillfällen då man vill strypa någon.

Vad sur jag blir på mig själv när telefonen ringer högt och Adrian precis innan äntligen hade somnat efter en nattning snarlik den igår. Ca 50 minuters kämpande. Man kan ju missa något.
Jag brukar alltid ha ljudlös på men tydligen inte idag.

Vad arg jag blir när grannens hund börjar skälla så att han vaknar när ögonen på honom just slutit sig igen efter ringandet.

Vad riktigt tokförbannad jag blir när katterna springer förbi sovrumsdörren med klorna ute och låter som ett gäng elefanter med klackskor på sig och återigen väcker bebisen.

Suck. Nu sover bebisen i alla fall och den som väcker honom stryper jag!

Vi har haft en bra dag. Lugnt och skönt.
Imorgon ska vi till Bvc. Det ska bli spännande att se vikt och längd. Undrar om han passerat 8 kg nu? Det tror jag. Att han ser och hör ordentligt tvivlar jag inte på. :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Fy fan säger jag bara, man är färdig att explodera..

2012-05-09 @ 10:11:26
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0