Skjut mig!

Jag tänker gnälla för att jag har kappt sovit en blund på grund av kraftiga smärtor i tjejmagen. Helt sjukt. I natt trodde jag på allvar att jag skulle dö ett tag. Jag överdriver inte. Detta är i klass med bryta armen, gallsten och föda barn - De värsta smärtorna jag varit med om. Föder man barn får man i alla fall nåt fint i slutändan.
Sambon får man inte mycket stöd av. Han vände ryggen till när jag låg och kved och försökte få lite förståelse. Inte kan han erbjuda sig att gå upp heller när Fisen vaknar kl 6 och jag äntligen fått somna. Men lägger man sig inte förrän 3 på natten så är man trött på morgonen.
Just nu är det lite bättre. Tog ipren och alvedon inatt så det är väl därför. Nu mår jag mest illa och har huvudvärk. Mycket ska man stå ut med som kvinna. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0