Shopping och ösregn

Fy bubblan vilket tråkigt väder vi har nu. Regnet har stått som spön i backen i princip hela dagen. Ge oss soool och värme. Regn kan vi ha på natten.

Idag har vi shoppat lite kläder. Åt oss allihopa. Tråk tråk tråk!! Jag behöver massa kläder. Har knappt ett dugg att sätta på mig förutom mina gamla mammakläder eller amningskläder. Man känner sig verkligen snygg. Eller inte. De kläder jag hade innan graviditeten (vilket inte heller var överdrivet mycket) sitter inte alls bra. Även om jag gått ner de flesta kilona så är inte kroppen vad den var innan. Jag lyckades hitta ett par leggings i alla fall. Jag gillar inte att handla kläder till mig själv. Roligare till barnen.
Bella behöver sommarkläder. Linus behöver i princip en helt ny garderob. Jag lovar att om han äger 6 par byxor så har 4 av dem hål på knäna. Jimmy.. ja han behöver också det mesta. Varför kommer allt samtidigt? Det lyckas vi alltid med. Blir ju svindyrt.  
Nåväl.. Vi har väl handlat på oss liite idag så får vi ta lite mer när lönen kommer igen. Mest sommarkläder åt barnen dock. Jag satsar på att det smäller till och blir varmt snart. Hoppet är väl det sista som lämnar en va?! 

Imorgon är det fredag igen. Veckorna bara rusar iväg. På förmiddagen ska jag hem till farmor och farfar en sväng. Utöver det är hela helgen ett oskrivet blad. Som sagt. Sommar och sol vill vi ha!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0