Mors dag.

Den här helgen har gått nåt så otroligt fort.

Igår var jag ju på Klassåterträffen med Linnea och 6 andra gamla klasskompisar från mellanstadiet. Vart ganska ordentligt manfall så vi var bara 8 st plus vår lärare som vi hade. Det var dock väldigt trevligt ändå. Mycket snack om gamla minnen och mycket skratt. Vår lärare - Gunilla var väldigt ung när hon hade oss. 25-26 år nånting och vi var hennes första riktiga klass så vi har väl en speciell plats i hennes hjärta. Hon hade tagit med sig gamla kort och anteckningar och grejer från tiden  med oss. Kan för övrigt tala om att det kändes ganska konstigt att hon fick sitt första barn i princip samtidigt som Bella föddes. Vi gick nämligen på samma babysim. Haha!! Kändes väldigt konstigt.
Som vanligt så hette det ju att "vi måste ses snart igen" och om det nu skulle bli så så ska jag tala om att då ska både jag och Linnea slå klackarna i taket. :) Inga bebisar i magen, och inga problem att ta sig hem.  

Idag är det mors dag. Som vanligt har jag inte direkt blivit uppvaktad. Min käre sambo är ingen höjdare på såna här grejer vilket gör att inte Adrian heller är det. Det är tur att han är bra på mycket annat.
Bella har i alla fall sagt "grattis på mors dag" Linus har skickat ett sms. Eller egentligen var det nog Dennis. Det räcker. Jag kräver inget spektakulärt. Men lite uppskattning och nån liten gest hade ja ju uppskattat helt klart.

Vi har i alla fall varit hemma hos min mor och fikat lite. Hon fick en pocketbok av mig då hon ska resa till USA imorgon för att hälsa på pappa. Tänkte att tid att fördriva på planet till exempel lär det ju finnas gott om. 
Hon ska vara borta i 2,5 vecka. Hur ska det gå? Då kan jag varken ringa mamma eller pappa när jag känner för det? Mammapappakär? Javisst :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Nästa vecka så jobbar Jimmy äntligen dag igen.
  


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi kan ju prata på Viber :))



Kram mor

2012-05-29 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0