Kryddparty

 

Idag har jag och Adrian varit på Kryddparty hemma hos Emma. Alpnaering tror jag det hette. Det visades allt från kryddor och såser till hälsokost och kroppsvård. Säkert jättebra och goda grejer men jag spenderade inte en enda krona. Har bättre saker att lägga pengarna på känner jag. Dyrt var det också. 259 kr för en burk med chokladmousse tex.

Det var dock väldigt trevligt att komma hemifrån och träffa lite folk en stund. Det var en bebis på 3 månader där. Adrian blev plötsligt jättestor. Han tittade på bebisen och såg funderande ut. Vad var nu detta?
Känns helt sjukt vad stor han har blivit. Miniprinsen som tydligen inte är så stor förvisso.

Nu ska jag krascha i bingen. Gusten nacht!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0