Barnens dag.

Idag har jag och de två minsta varit nere på stan på Barnens dag med Linnea i Co. Kallt som tusan var det.

Linus var anti som vanligt och skulle först absolut inte dit men väl där var det väl ok. Han sa visserligen till tjejen som gjorde ansiktsmålning på honom att han hade haft tråkigt när hon undrade vad han hade gjort. Skitunge ;)
Han fiskdammade, gjorde ansiktsmålning, hoppade hoppborg, undersökte en ambulans invändigt och det roligaste; provsatt i en brandbil samt släckte en liten eld med en kolsyresläckare. Jag tycker det är jättebra att räddningstjänsten visar upp sig sådär. Polisbilen var tydligen inte alls intressant.

Sist men inte minst var vi in på en leksaksaffär och köpte kulor. Som han har trånat efter Bellas kulor. Nu har han egna. Jag tyckte att nu kunde han ta och städa sin katastrofzon till rum men han sa att: "idag är det barnens dag, då bestämmer jag" Hm. Det ska vi nog bli två om ;)


Kommentarer
Postat av: Carola

Söta Linus! Va mysigt & hänga på barnens dag! Synd att vi missade det i år! Fast vi har det ju bra här med. :)

2012-05-05 @ 16:07:56
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0