Att inte kunna sova.

Jag hatar när jag inte kan somna. Har legat i sängen i över 2 timmar nu men har inte ens slumrat till.

Tusen saker och tankar kretsar i mitt huvud just nu så jag är ganska säker på att det är därför sömnen lyser med sin frånvaro. Tänk om man bara kunde stänga av.

Linus har sniffat maskrosor idag. "jag skulle bara kolla om jag fortfarande var allergisk" var hans förklaring när han drog av nysning efter nysning så snoret bara sprutade vid matbordet. Trodde aldrig att han skulle sluta. Smart drag av honom och jag tror han fick sitt svar. Learning by doing!
Detta har resulterat i att hans sömn inte heller varit så bra än. Täppt och snorig i näsan och nässpray hjälper inte jättebra. Tror dock han somnat nu efter en ordentlig koksaltsköljning av näsan och lite nezeril. Tycker synd om honom.

Om man skulle försöka slå ihop de blå igen kanske. Hoppas bebisen tar sovmorgon, annars är jag nog levande död imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0