Ajj!

Inte poppis hos mina bröst att sluta amma så tvärt. Fan så ont jag har i det ena. Det andra har redan mer eller mindre sinat. Ändå har jag pumpat ur över 2 dl sammanlagt idag. Skulle kunna få ur massa mer men vill ju liksom att kroppen ska fatta att det ska sina. Men jag måste ju när det börjar knöla sig för att inte få mjölkstockning.
Dessutom tömmer inte pumpen alls på samma sätt som Adrian gör (gjorde) så även fast jag pumpat känns det lika fullt. Åh vad jag skulle vilja amma nu. Men Fisen vägrar. Är precis som att han redan glömt hur man gör. Men det är nog lika bra.

Nu sitter vi och ser på Kung fu panda och käkar godis. Fisen somnade sittandes i mitt knä nyss. Märker redan att han somnar lättare när han inte kräver tutte och inatt åt han bara en gång. Tyvärr somnar han inte om lika lätt efter nappflaskan som tutten.

Detta måste vara utomordentligt intressant att läsa. Haha.

Imorgon kommer mina storkottar hem. Längtar!!

Smörgåsrån med smör på är jättegott. Han slukar ett på nolltid. Så söt var han imorse när han satt och bet av små tuggor med sina 2 små tänder.


  Bästa Fisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0