Tur.

Vad trött man kan bli. Kom till Barnens hus och hade spanat in stolen vi bestämt att vi skulle ha. Tyckte det var lite konstigt att det inte stod några skyltar eller nåt om att det var 500 kr rabatt på alla bilstolar så jag frågade och fick till svar att så var det inte alls. Det visste hon inget om. Då hade jag precis lusläst mailet som jag fått som reklam och frågade "Är jag inte på Barnens hus?" Jo. Men tydligen så var de en elefantbutik och det var bara i kaninbutikerna det där erbjudandet gällde? Haha.. Ja vad fan är skillnaden undrade jag och tog fram mailet. Hon sa att hon skulle gå och höra med sin chef och kom ut efter bara 1 minut och sa att jag skulle få rabatten ändå eftersom det gått ut såna tokiga mail. Tack tack!! Så nu fick vi stolen vi ändå planerat att köpa för 3000 för 2500. Perfekt!

Adrian har inte provat den än. Jag lusläste manualen men det stod skitotydligt hur man skulle sätta fast den. Tänkte att Jimmy får kolla när han kommer hem. Det slutade med att jag, Jimmy och 2 olika grannar som kommit förbi stod och monterade den satans stolen. När väl poletten trillade ner var det ju lätt som en plätt. Tror Adrian kommer åka som en kung nu :)


              

Nu vankas det fredagsmys med godis och popcorn. Wee!! :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad bra att ni fick den med rabatt ändå, inte mer än rätt ;)

2012-03-23 @ 19:33:59
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Emp

Ja du hade rätt, det går att posta inlägg utan bilder. Men inte med!



Haha fasiken vad knäppt, vadå elefant och kanin. Hur tusan ska man veta det?

2012-03-23 @ 23:25:55
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0