Tjoho..

Den här dagen har inte mycket spännande hänt.  

Började morgonen hos doktorn. Har ett äckligt födelsemärke på ena bröstet som växt i och med att jag varit gravid och ammat/ammar. Det har ju sin naturliga förklaring förstås eftersom boobsen har en förmåga att växa i ett havande tillstånd men jag har liksom ingen känsel på det och jag tycker det är äckligt. Det slutade i en remiss till Hud så får väl se vad de säger där. Att man inte har någon känsel var tydligen inte riktigt normalt. 

På eftermiddagen åkte jag och Adrian ut till Erikslund och handlade bra att ha grejer på IKEA och sen lite större blöjor åt honom. Senaste nätterna har hans jäkla blöja läckt varje natt så nu köpte jag en strl större att ha på natten i alla fall. Provade Pampers nu också. Tycker annars Libero är bäst men går vi upp en storlek på dem så drunknar han i dem. Han är ju inte jättetjock om magen den lille Fisen. Liberos strl 3 är 5-8 kg. De sitter fortfarande bra men läcker på natten. Pampers Active fit i strl 3 var 4-9 kg och de hade lite mer plats. Intressant det här blev känner jag :) Ska dock aldrig mer handla blöjor på City Gross. Mycket dyrare än maxi.

Imorgon är Jimmy ledig. Det bästa med att han jobbar var fjärde söndag är att då är han ledig onsdagen efter. Skönt med ett break mitt i veckan sådär. Är vädret hyffsat ska vi väl hålla på lite i trädgården. Jimmy mest blir det väl om sanningen ska fram. Med tanke på allt ogräs och alla buskar han grävt bort så behöver det sås lite nytt gräs. Får se om vi kanske får till det imorgon.

Nu ska jag krypa ner bredvid den sovande bebisen och göra detsamma. Först måste jag bara strypa en katt som står och vrålar vid dörren. Jag släppte preciis in honom och nu tror han att han ska få gå ut igen. De får numera vara ute igen men inte lika mycket. Ganska svårt att hålla dem inne när vi inte ens kan öppna ytterdörren utan att de drar som blixten.

Tjofräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0