Som en blixt från klar himmel.,

Runt lunch idag slog en fruktansvärd huvudvärk till hos mig. Som en blixt från klar himmel och en smärta som till och med jag som ofta har huvudvärk, sällan har kännt. När jag skulle åka och hämta barnen efter skolan fick jag känna mig besegrad och ringa Jimmy. Hela världen flimrade när jag stod upp. Jag mådde illa och stod och hulkade över toaletten och tänkte att nu dör jag nog på riktigt och fan vad skönt det vore.

Jimmy stack från jobbet och när de äntligen kom hem stupade jag i säng. Som tur var så var Adrian snäll innan de kom och låg bredvid mig o pilla med sina prylar. Annars vet jag inte vad jag gjort.

Jag har fortfarande väldigt ont men det är bättre. Så fort den minsta i familjen ger upp ska jag göra detsamma. Ligger i sängen och bara väntar och har gjort sen 20. Han sov nyss men vaknade upp som en liten solstråle. Suck!

Ge mig ett nytt huvud tack! Imorgon är nämligen barnen hemma från skolan då de har studiedag. Vore ju trevligt om jag orkar hitta på nåt då.


Kommentarer
Postat av: Carola

Nä fy! Efter behandlingen av sjukgymnasten kanske eller!? Kanske låter långsökt?

Hoppas du får sova snart. Jag ska strax gå upp & sova. Är seg i huvudet. Puss & krya på dig!

2012-03-20 @ 20:39:24
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Josefin

Usch då, hoppas du mår bättre idag..

2012-03-21 @ 08:45:40
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0