Smaken är som baken - Delad

 

Jag har av någon anledning följt finalen i melodifestivalen de senaste två åren. Men bara att inse att jag och större delen av svenska folket tycker olika i år också. Jag gillar inte vinnarlåten nå värst. Loreen. Första gången var den okej, men inte efter att jag hört den 7000 gånger på radion. Vi röstade på Danny. Bella ville det. Jag tyckte nog bäst om Dead by April. Linus kommentar om deras låt var: Vad coolt de sjunger. :) Tror visserligen att Loreen kan gå rätt långt i ESC. Men det där vet man ju aldrig.

Andra kvällen på raken Adrian vaknar och är otröstligt hysterisk nu efter att han sovit nån timme. Jag känner mig maktlös när inget jag gör hjälper. Nu är han dessutom supersnorig. Linus är jätteförkyld också. Hade hoppats Adrian skulle slippa även om jag inte direkt hellre ser att Linus är dålig. Men han kan i alla fall snyta sig och ta nässpray.

Nu har Jimmy fått honom att somna igen. Upp och gå med pappa hjälper visst. Känns lite skönt att äntligen pappa börjar accepteras mer och mer nu också.

Så nu sover vi. God natt folket!

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Jag vart påriktigt kär i David Lindgren! Jag röstade på honom & Danny! Loreen kan gå långt, men man vet ju faktiskt aldrig..



Hoppas ni fått sova bra inatt! Vi hörs snart, vi åker hem alldeles strax! Skönt! :)

2012-03-11 @ 08:49:58
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0