Så trött.

 

Antingen är det förkylningen jag har i kroppen eller någon slags vårtrötthet för jag känner mig trött och slut i hela kroppen. Har gjort ett bra tag nu. Adrian sover rätt ok numera men att amma 2 gånger / natt och sen göra morgon vid 6 gör väl inte mig piggare direkt. Jag somnar oftast runt 22. Jag är en sån person som gärna sover 9-10 timmar per natt. Eller gjorde, innan Fisen kom.

Idag har vi varit hos brorsan på kalas. Alwin fick vattkoppor idag. Velade länge o väl om vi skulle åka dit eller inte då Adrian känns lite i minsta laget för att få vattkoppor även om man ofta vill ha det när de är små. Googlade mig till att får de det när de är så små blir det oftast väldigt lindrigt. Ringde min privata sjukvårdsupplysning Linnea också. De stora barnen har redan haft det. Hoppas ju på att han inte får det men får han det så är det väl bara bra. Då slipper han få det när vi jobbar och det ska vabas. De hade i alla fall ingen närkontakt så jag tror nog han klarar sig :) Får väl se om 2-3 veckor.

Sova, sova, säng, säng, säng!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0