Läkarbesök.

Idag har vi varit på bvc och fått en OK-stämpel i rumpan av doktorn på Lilleman. Jag sa att han var ett riktigt a-barn och han höll med. Mycket rolig läkare. Aldrig träffat honom förut då vi är nylistade här i Skultuna. Han frågade vad Adrian åt så jag rabblade upp vad han brukade äta och så sa jag att ibland får han nån majskrok. Han tittade undrande på mig och sa: "Majskrokar? Vad är det? Vad sugen jag blev på ostkrokar!" Haha.. Inte riktigt samma dock.

Vikten landade på 7650 gram, och längden på 67,6cm.


En bild på fisen från igår.

Efter bvc så åkte jag ner på stan och träffade upp Carola. Trevligt. Snackade massa skit som vanligt. Shoppade lite på Lindex åt Adrian. Jag hade fått nåt rabattgrejs så jag passade på. Köpte lite kläder i strl 74 som är för stora men det står väl inte på förrän han kan ha det. Nu när det äts mer med riktig mat så kladdas det en del och går åt lite mer kläder än innan. Sinar lite i garderoben det känns ju onödigt att köpa nytt i en storlek som han håller på att växa ur.

Det har varit jätteskönt väder idag med. Hoppas verkligen inte vi får nå mer snö igen.  
Nu har Linus plockat in täcke här i soffan och tycker att vi ska mysa så jag ska väl göra det :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Tack för idag babe! Alltid lika trevligt ju! Får snart ses igen! :)

Fin fin bild på en fin Adrian!

Puss & kram

2012-03-22 @ 21:27:17
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0