Here we go again.

Måndag och ny vecka.

Kan säga att detta är ännu en dag som kantats av extrem huvudvärk. Jag är så otroligt less på detta nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Imorgon ska jag till läkaren för en annan grej så då tänkte jag ännu en gång ta upp detta när jag ändå är där och kräva att få någon slags migränmedicin. Detta går inte längre. Tyvärr råkade jag boka in sjukgymnasten under samma tid imorgon så jag måste ringa och få en ny tid där. Den där amningshjärnan verkar ha blivit konstant.

Vi tog oss i alla fall iväg på babysim, jag, Jimmy och Adrian. Idag var ingen bra dag. Adrian var inte riktigt sig själv. Log och sprattlade lite grann men hade en bister sammanbiten min mest hela tiden. Han var otroligt trött efteråt och jag var smart nog att skippa hans dusch idag och duschade bara av mig själv lite snabbt. Ändå körde han ordentlig skrikfest innan vi hade fått på oss kläderna och han kunde få mat. Det har aldrig hänt innan. Han brukar vara ett enda stort léende hela "lektionen" igenom.
Vi fick väcka honom innan vi åkte och han var inte precis nytankad med mat som han brukar. Jag skyllde på tidsomställningen. När han äntligen fick sin tutte så tvärsomnade han rätt snabbt och sov jättehårt. Ända tills vi kom hem. Märkte att han var trött och gnällig men sova skulle han inte. Så vi badade och donade lite sen somnade han äntligen runt 16.30 och så även jag.

MEN!! Då vaknar jag av att det ringer på dörren. Undrar såklart vem det kan vara och går upp och öppnar. Jag kräks lite lätt när Jehovas vittnen står där och vill räcka över en lapp för att påminna om Jesu död. Kan säga att den stackars gubben var så nära att åka på en rak höger när jag hör Adrian börjar skrika i sovrummet. Han fick dörren i ansiktet och jag tror han fattade att jag inte var intresserad.
Helt seriöst. Får de någonsin napp när de går och ringer på dörren hos folk?

Adrian var såklart inte färdigsoven. Hör och häpna men vi somnar om och ca 3 timmar senare så sover Lilleman än. Nu är frågan liksom. Ska jag väcka honom eller låta honom sova? Känns som hela natten kommer vara förstörd i alla fall. Men den tuppluren gjorde susen för mig för att huvudvärken är äntligen bättre. Jag undrar om han är riktigt pigg. Såg en liten prick som såg ut som en vattkoppa när vi badade, men jag vet inte jag. Han känns inge varm i alla fall så det kanske var nåt annat. 

Nu ska jag se Familjen annorlunda.   


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, vilket skrattanfall jag fick om Jehovas! Dem har sprungit här ett par gånger med, samt något om Armageddon blaha blaha. Hade gärna stängt dörren fort, men Liam tycker ju det är skitspännande :P



Åh, hoppas han piggnar på sig lillkillen!

2012-03-27 @ 08:52:25
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0