En önskan!

Ikväll har jag varit tröttare än tröttast. Fattar inte varför. Somnade till och med till sittandes i soffan vid 18. Helt knäckt. Skönt ska det bli att sova. Nu har jag bara en liten önskan. Att få sova ostört hela natten. Icke troligt att jag får.

Kissarna har varit ute ett par timmar på eftermiddagen. De drog som avlöningar när Bella öppnade ytterdörren en gång. Sen har det skrikjamats hela dagen. Som tur är sover de och är tysta på natten. Om de iaf kan vänja sig vid att detta inte är nåt gratishotell som man kan komma och gå till endast när man är hungrig och/eller trött. Just nu har Nova parkerat inne hos Bella. Så söta så :)

Sova var det!

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Jag är oxå så där extremt gris trött.. sägs att det kan vara vår trött het.. tycker dock det ska vara tvärtom då jag.. ;)



Söta tjejer! Ha en underbar dag! PUSS

2012-03-06 @ 11:19:43
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0