Nya blogg.se

Nu har tydligen nya blogg.se kommit. Hoppas de uppdaterar appen också för den suger hårt.
 
Idag har jag varit på stan och lunchat med Linnéa. Bara hon och jag. Inga bebisar. Eller jo, den hon har i magen var ju såklart med. Så skönt att få komma iväg och bara vara jag ett tag. Slippa tänka på vart närmsta hiss är när man inte vill ta rulltrappan. Slippa tänka på mattider och så vidare. 2,5 timme räckte gott och väl för att längta efter min bebis och åka hem och vara en mamma med lite ny energi.
 
På eftermiddagen så var jag återigen tvungen att åka in till stan och fixa en grej på Linus fritids. När jag ändå var på Bjurhovda så passade jag på att träffa upp Linnéa igen vid lekparken vid poolen. Mina förra hemtrakter. Kunde inte låta bli att glo lite extra upp mot lägenheten när jag gick förbi. Känns verkligen som att man kommer hem på något konstigt sätt. Jag trivs bra här och jag vill inte flytta tillbaka. Men jag saknar bjurhovda, det ska jag inte sticka under stolen med. Han som köpte lägenheten satt faktiskt vid poolen och gassade i en solstol.
 
Adrian fick premiärgunga. Det var riktigt kul.
 
 
Nu får jag inte till med den här nya jäkla portalen så att jag kan ha en stor bild. Irriterande värre!! Klicka på bilden så blir den stor. Världen sötaste Fis :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0