Nya bekantskaper.

Kändes faktistk aningen konstigt att gå hem till en vilt främmande människa idag och knacka på. Men det gick bra. Det var trevligt. Det var fler än jag som skulle ha kommit men jag var den enda som dök upp. En annan var sjuk och en annan hörde aldrig av sig. Vi bytte telefonnummer och skulle satsa på att ta en barnvagnspromenad i framtiden.

Nu har man kommit in i den där perioden där det börjar bli lite halvjobbigt att åka hem till folk som inte riktigt har ett barnsäkrat hem. Högt och låg, överallt och ingenstans är han min lillfis. Vårt hem är inte ens 100 % säkrat än. Igår efter att jag skrivit inlägget om vad Adrian kan nu så ställde han sig upp och släppte och stod i 10 sekunder utan att hålla i sig fullt upptagen av det han hade i handen. Bella och Linus var 13 månader båda två när de började gå. Jag har en känsla av att Adrian kommer gå före dem. Men man vet aldrig.


Kommentarer
Postat av: Carola

Roligt att du hittat en ny vän! :) betyder mycket när man bor lite avsides från stan & du som går hemma nu! :) jag vet hur det är.. Har ju fått knyta kontakter även vi! Dagis & skola har hjälp en del på traven! :)



Naw så stor lillfisen börjar bli! Det går galet fort! Noel gick sina första stapplande steg när han var 10 månader & Lina var 14 månader. Lina pratade rent när hon var 1 1/2 & Noel har vart lite slö med det istället! ;) som sagt.. Det är ju såå olika! :)



Ha en bra dag idag! Vi är alla lediga & fullt ös är det då! :)

Kram

2012-06-06 @ 08:02:41
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0