Midsommar imorgon.

Än så länge är jag inte någon vän av den här nya bloggportalen. Det bara strular och jävlas hela tiden. Datorn strular och jävlas också så jag blir vansinnig snart.
Dessutom fungerar inte bloggappen alls längre vilket gör att inläggen från många, även från  mig verkar bli mindre. Blir väl lätt så under sommaren också. Jag hoppas de fixar till det snart.
Varför har till exempel den här "om mig" rutan kommit upp här till vänster och hur får jag bort den?
 
Imorgon är det midsommarafton. Vi har inget speciellt alls inplanerat. Adrian sa att han inte var så intresserad av att dansa runt någon stång så vi åker nog bara hem till mamma och grillar lite. Hade stora barnen varit hemma hade vi ju förstås ansträngt oss lite mer. Imorgon verkar det dessutom som att vädret ska bli sämre igen men det hör ju förstås till på en svensk midsommar. Sol och klarblå himmel? När hade vi det en midsommar sist?
Förra året var vi hemma hos Micke och Nico och åkte ut på lite firande på Ängsö. Lillfisen låg i magen och lär väl verkligen har varit en lillfis då :) Jag var desto större.
 
Jag och Alwa
 
Idag har jag vi besiktat min bil. Blankt papper. Så skönt. Även uträttat massa andra ärenden. Det går bra nu :D
 
Idag har Adrian varit så otroligt mammig så jag kan bli tokig. Så fort jag gått ut ur rummet har han skrikit och han klänger och ska upp i min famn hela tiden. Står och rycker mig i benen om jag står vid spisen eller diskhon till exempel. När han sen får komma upp ska han ner igen. Hårtorken vart han hysteriskt rädd för. Att byta lakan i vår säng tog mig säkert 45 minuter. 
Är väl någon slags härlig period han är inne i nu igen.
 
Nu ska jag forstätta att trycka i mig jordgubbar här. Köpte en ask för första gången i år, idag. Tycker de är så dyra. Har snart ätit upp hela själv så tungan börjar kännas lite skinnflådd. Haha!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Camilla!
Vad roligt att bli uppdaterad om din familj. Dina barn är så lika dig utseendemässigt tycker jag.
Ja, studsmattan är faktiskt det bästa vi kunnat köpa inför sommaren. Jag var lite skeptiskt just för alla olyckor man hör talas om och sedan att det var en stor räkning men den känns värd det. Min dotter är också rultig så kan hon hoppa bort några kilon så blir jag nog tacksam. Sonen är även rastlös så det känns skönt att de kan hoppa, hänga på studsmattan och ha något att göra i trädgården. Hoppas ni fick en jättefin midsommar!!!
Kram!
Sanna

2012-06-23 @ 09:05:48
URL: http://www.sannamarie.bloggspace.se
Postat av: Carola

Hoppas er midsommar var mysig babe! Vi hade en super ra midsommar & sån tur med vädret! :)
Puss puss

2012-06-23 @ 10:55:43
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Carola

Hoppas er midsommar var mysig babe! Vi hade en super ra midsommar & sån tur med vädret! :)
Puss puss

2012-06-23 @ 10:55:46
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej!
Använder du dig av instagram?
Det är lite lättare att uppdatera sina bilder där nu när blogg.se suger.

2012-06-24 @ 21:16:24
URL: http://empolie.blogg.se
Postat av: Emelie

Idag går flytten helt, måste vara helt tomt imorgon 08 då det kommer en städfirma, så alla som ska hjälpa till måste sluta jobbet först sen komma hit, blir en tuff dag. Och sovit som en kratta har jag också. Och regnet öser ner :/

Så trist när blogg.se håller på att krångla, så instagram är ju enkelt att göra små uppdateringar, det blir ju inte så mycket dator nu för tiden.

2012-06-25 @ 09:25:28
URL: http://empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0