En sån där dag.

Idag är en sån där dag som jag hade önskat att jag bara fick dra täcket över huvudet och somna om tills det blir sommar och sol ute. Jag känner mig trött, frusen, har ont i huvudet och tjejmagen. Det är grått, trist, fuktigt och äckligt ute. Det var då fasen vad svårt det skulle vara för sommaren att ta fart i år. Ska det vara såhär ända tills hösten vet jag inte vad jag gör. Positivt är ju att regnet inte vräker ner idag på samma sätt som igår.
 
Nu har jag gnällt färdigt och Adrian har siktat in sig på att slakta tangentbordet. Ska ta och klä på mig lite kläder och ev skriva ut lite bilder så vi kan fixa den där tavlan vi köpte igår.
 
Tjofräs!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0