Söndagen..

Idag har jag varit / är jag väldigt arg på min kära sambo. Han skulle bara ut igår kväll lagom när vi skulle lägga oss (trodde jag) och lämna lite sopor vid sopstationen och sen byta några ord med grannen. Jag väntade.. och väntade, och väntade. Ringde och frågade var han tog vägen. "Jag är på väg, kommer strax" sa han, så jag gick och la mig och blev mer och mer och mer irriterad. 70 min senare ringde jag igen och sa att ska du stanna får du komma o hämta nycklar för nu låser jag dörren "Jaaaää på väg.. kommer schtrax" Full som en spruta. 
Tycker att det kan vara en övernskommelse från bådas sida att gå iväg och blir dyngrak men tydligen inte. Idag har han mått som han förtjänat kan jag tala om och jag har fått styra upp handling och allt själv. Jävligt irriterande kan jag tala om.

Nu har i alla fall Bella kommit hem och hon hade väl inte varit här i 10 minuter knappt innan hon hade hoppat ner i poolen. Den mäter ca 18-19 grader nu och det är tydligen inte för kallt förh henne fast det var jättekallt i luften.







Inatt hände något stort här hemma hos oss.
Adrian sov hela natten i sin säng. Halleluja!!
Tyvärr håller jag på att få gråa hår på själva läggningen. Han sliter mig i håret, han ställer sig upp, han gnäller och han vrider och vänder sig. Jag kan bli tokig. Helst ska han somna i mitt knä tydligen. Försöker jag bara ligga bredvid honom så får jag med tvång hålla honom för att han inte ska ställa sig emot vår sänggavel och då blir det gap och skrik till slut. Försöka få honom att somna i sin säng är helt omöjligt. Ingen idé att försöka ens. Men nu sov han ju i sin säng hela natten inatt så jag hoppas han kan göra det inatt igen så när han bliit van med det så blir det nästa steg. Somna själv, fast med mamm/pappa bredvid. Sen blir det somna helt själv. Det känns väääldigt avlägset.

Nu ska jag titta lite på film med Bella bus här. Imorgon ska vi till BVC med Adrian och kolla så han inte dalat mer på viktkurvan. Har han kommit upp i 8,5 kg än tro? :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag hade också blivit skitsur, faktiskt. Hoppas lillfisen gått upp lite! :)

2012-06-11 @ 08:00:26
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.com
Postat av: Carola

Fina Bella!! Hon ser så stor ut! :)

Vi får ta middagen & pubrunda på det snart! Så får du vara bakis!

Kram babe!

2012-06-11 @ 15:40:01
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Vad söt Bella är på dom här bilderna :)

2012-06-11 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0