Radbyte.

Undrar när blogg.se tänker uppdatera appen och fixa så att radbytena fungerar. Hur svårt kan det vara? Det haf ju fungerat förut. Jag är allergisk emot att skriva all text sammanhängande. Jag orkar själv inte läsa bloggar där all text är i ett enda långt stycke. Detta får bli ett undantag :-) Jag är lite halvomotiverad till att blogga som säkert några har märkt. Det händer mycket stora saker i våra liv just nu som jag snart ska berätta om. Kan/vill inte riktigt skriva om det än och då det är vad som kretsar mest i planeten på mig just nu så blir det inläggsfattigt. Men snart så :) nu har jag gjort ännu en sak jag avskyr. Sagt A, men inte B. Haha! Godnatt istället!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men åh vad spännande :D

Jag tycker också radbyteproblemet är urjobbigt! Jag brukar logga in på bloggen i safari efteråt om jag har tid och lägga in för att få nytt stycke.

2012-07-26 @ 22:58:36
URL: http://Empolie.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0