Pulkarace.

Idag vaknade jag med svidande hals, bultande huvud och igenkorkad näsa. Mindre mysigt.
Som tur var sken solen och det var 7 minus ute så jag föreslog för familjen att vi skulle gå ut och testa Linus nya räserpulka och så blev det :) Det var så skönt ute och vi hade riktigt roligt allihopa i backen. Eller ja, Adrian låg och sov gott i sin vagn.


Linus ska upp och prova räserpulkan.


Bella kör vanlig pulka.





Jag tycker Jimmy har så otroligt snygga byxor :)




Adrian sov gott i vagnen lagom inpacketerad.




Morsan åker räserpulka.


Lycka <3



Vi invigde nya objektivet till kameran så på dryga 2 timmar så vart det 120 bilder. :) Vad roligt det är att ta kort när man slipper stå så nära. :)
Lagom till vi skulle gå hem från backen ringde Danne (Bellas pappa) och sa att hennes småbröder skulle gå till en annan backe med sin morfar precis så då gick vi dit och kollade in den också. Fick Linus leka lite med Oscar. Det skiljer ett år på dem men de är rätt lika i sättet och Oscar som är ett år yngre är bra mycket större :) Ungarna röjde järnet i backen och efter en stund så gick jag, Jimmy och Adrian hem medan Bella o Linus stannade kvar med morfarn ett tag till. 2 timmars pulkalek för oss vart det och dryga 3 för barnen. Jag tror jag förbrände en o annan kalori i backen men det kan ju behövas för den här helgen har jag inte haft nån karaktär för fem öre. Men så är det med det. Kan tala om att jag har blåsor på fötterna efter mina skor som gav mig skavsår så motionera i veckan som kommer känns avlägset. Blåsor på fötterna och tvärförkyld.

På eftermiddagen åkte Jimmy till jobbet och jag hem till mina föräldrar med kidsen.
Nu är jag hur trött som helst och båda sönerna sover så jag ska göra detsamma. Bella har åkt till sin far igen nu och imorgon är det Linus tur. Hoppas på att må bättre imorgon. Näsan rinner som en jävla kran.

Ciao!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0