Min lilla flicka.

Tänka sig att det blev faktiskt en promenad idag. :)
När vi kom hem provade vi käka gröt. Eller Adrian gjorde i alla fall. Det smakade varken bu eller bä. Han fick i sig en del och såg allmänt skeptisk ut. Majspuré åt vi igår och det var hur gott som helst. Han gapade some n liten fågelunge. Vatten är också väldigt gott.

 



Idag när jag hämtade Bella i skolan så kom hennes lärare fram och gullade med Adrian. Hon tyckte att han var en bedårande vacker FLICKA med sina fina blåa ögon och långa ögonfransar.. Haha.. Ja, jag var ju tvungen att rätta henne med att säga att det är faktiskt en pojke :) Men man blir ju lite mallig ändå när man för höra att man har så fina barn :)

När jag hämtade Bella fick jag även reda på att hon mått dåligt idag. Hon hade haft så ont i huvudet så hon hade fått gå och vila en stund och Bella berättade även att hon haft så ont så hon nästan grinat. Jag blir så jävla irriterad. Varför ringer man inte föräldrarna då för? De vet ju dessutom att jag går hemma om de nu tycker att de inte vill störa på jobb eller så i onödan. Jag tycker inte mina barn ska behöva vara i skolan om de mår så dåligt. När vi kom hem hade hon feber såklart så nu blir hon hemma imorgon. Det enda positiva är att vi slipper gå upp i ottan. Hade ju hellre sett att hon var frisk dock.


Kommentarer
Postat av: Carola

Haha! Tänk att jag tänkte på det sist jag såg bebis! Han det verkligen ut som en pojke! Riktig pojk bebis! :) men men.. Smaken är ju som baken. ;)



Stackars bus! Hoppas hon kryar på sig massa nu! Kramar

2012-01-24 @ 06:26:40
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh, han är så fin Camilla.. vilka ögon alltså, den där grabben kommer charma töserna en vacker dag :) krya på storasyster!

2012-01-24 @ 08:13:52
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0