JAAAAAAAAAAAA!! :)

Nu ringde de från Kristiansborgsbadet och sa att någon hoppat av babysimmet som startar imorgon och undrade om vi var intresserade av platsen. Självklart sa jag :)

Dock lite panik. Varken lilleman eller jag har något att bada i. Finns de badkläder till de små att få tag i nu? Lär ju fixa iordning mig direkt och åka på jakt innan ungarna ska hämtas igen kl 12.30.

Åh vad glad jag blev. Klockan 11.30 så då hinner Jimmy också vara med varannan vecka. Weee!!

(fy fan för att visa mig i bikini dock)

Kommentarer
Postat av: Emp

Synd att det inte var måndagar då! Det var en hon ropade upp som inte kom.

Jag köpte både badbyxa och badblöja, men de kan ha bara badblöja och de finns ju på willys, maxi, city gross osv :)



2012-01-11 @ 15:07:33
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: Rosanna

badbyxor finns lite överallt =)

2012-01-11 @ 15:39:30
Postat av: Carola

Vi har alltid köpt badblöja till Noel. Men grattis va roligt för er att ha nåt att göra så där!! Kram på dig finaste!

2012-01-11 @ 17:52:50
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0