Festade jag igår?

Adrian har smittat mig med sin ögoninflammation. Snällt av honom. Ögonen har fullkomligt sprutat ur sig äckel inatt. Nu ser det mest röda och svullna ut. Varar mest när jag sover. Känns inte som jag vill visa mig bland folk idag. Då tror de väl att jag går på droger. Förkyld är jag också. Kul att det finns nån ände på eländes sjukdomar.

Lillpojkens egna ögon har också kladdat inatt igen. Tyckte de blivit bättre. På dagarna märks det knappt alls på honom men på nätterna kladdar de igen och när han sover.. Ska nog ringa bvc imorgon och höra.

Idag är hela familjen lediga. Bella har ju blivit kvar här hela veckan. Inte mig emot. Hon åker till pappa imorgon. Bara Linus som saknas. Blir nog en lugn dag. Jimmy ska bila upp betonggolvet i källaren och jag ska klia mig i ögonen.. eller snarare försöka att inte göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0